Zdravlje

Mediteranska kuhinja za duži život

Sudeći po rezultatima nove studije o tome kako ishrana utječe na dužinu života, Amerikanci bi mogli doživjeti duboku starost kada bi praktikovali mediteransku kuhinju. Studija je rađena na Univerzitetu Cambridge, a pokazuje koliko je hrana bitna za zdrav i dug život.
Muškarci i žene koji praktikuju mediteranske dijete bogate svježim voćem i povrćem, smanjuju rizik oboljenja od neke smrtonosne bolesti.

"Ovi rezultati potvrđuju sve beneficije mediteranskih dijeta i dokazuju da način ishrane koji se preferira na Mediteranu znatno smanjuje rizik oboljenja od kardiovaskularnih i drugih bolesti koje mogu kobno okončati“, objasnila je za Reuters dr. Panagiota Mitrou.

Brojne studije su već ranije dokazale da mediteranske dijete bogate svježim voćem, povrćem i ribom imaju pozitivne učinke na zdravstveno stanje osobe.

U okviru ove studije učestvovalo je 380.296 dobrovoljaca.

Istraživači su ustanovili da nakon pet godina mediteranske kuhinje rizik od smrtonosnih oboljenja znatno opada, i kod muškaraca i kod žena.
(Sarajevo-x.com)

Komentari
Unesite komentar
Nadimak*:

E-mail:

Upišite komentar*:

 
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Sarajevo-x.com. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Sarajevo-x.com zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Sarajevo-x.com nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Trenutno nema komentara na ovaj članak.
Marketing
Anketa

Kakvu vodu pijete?

Sa česme
Flaširanu