Istraživanje
Redovnim postom do zdravijeg srca
Preskakanje jela jedan dan mjesečno moglo bi smanjiti rizik od začepljenja arterija čak za 40%, zaključak je nove studije američkih naučnika.

Studija je pokazala da religija ovdje ne igra nikakvu ulogu, budući da osobe koje ne dijele slična religijska uvjerenja sa mormonima, a koje redovno odmaraju od jela u određenim vremenskim intervalima, također imaju smanjen rizik od začepljenja arterija.
Naučnici se ipak slažu da njihova studija ne pruža konačan dokaz da je periodičan post koristan za svakoga, ali koristi koje su uočili svakako su ih zaintrigirale da sprovedu detaljnija istraživanja, objavio je Associated Press.
(Sarajevo-x.com)
Komentari
| Unesite komentar |
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Sarajevo-x.com. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Sarajevo-x.com zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Sarajevo-x.com nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

