Zdravlje
Zeleni čaj zaustavlja razvoj raka prostate
Redovno uzimanje zelenog čaja zaustavlja razvoj raka prostate, pokazali su rezultati istraživanja japanskog ministarstva zdravlja, provođenoga u toku 12 godina na uzorku od 50.000 muškaraca starosti između 40 i 69 godina sa cijele teritorije Japana.

Opasnost od razvoja te vrste raka smanjena je drastično među muškaracima koji su pili dnevno više od pet šolja zelenog čaja, dok je taj procent bio skoro dvostruko veći među muškarcima koji su dnevno pili manje od jedne šolje toga čaja.
Redovno uzimanje zelenog čaja, međutim, nije imalo utjecaja na razvoj raka lokaliziranoga u prostatičnoj žlijezdi.
Naučnici koji su proveli istraživanje došli su na kraju do zaključka da sastojak katehin koja se nalazi u zelenom čaju može neutralizirati agense koji potiču razvoj raka prostate u organizmu, prenijela je japanska agencija Kyodo.
(FENA)

Komentari
| Unesite komentar |
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Sarajevo-x.com. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Sarajevo-x.com zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Sarajevo-x.com nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.



