Zdravlje
Crni čaj za borbu protiv dijabetesa
Redovna konzumacija crnog čaja mogla bi pomoći u prevenciji dijabetesa, saopćili su u ponedjeljak naučnici sa Univerziteta Dundee u Škotskoj.

U suradnji sa kolegama sa Scottish Crop Research Institutea, istraživači su otkrili da određeni sastavne tvari crnog čaja, poznati kao teaflavin i tearubigin, oponašaju ponašanje inzulina.
"Otkrili smo da ove tvari imaju sposobnost oponašanja djelovanja koje inzulin ima na proteine, za koje je ranije dokazano da čine podlogu za vezu između ishrane i zdravlja u širokom spektru organizama poput miševa i crva", pojasnio je u intervjuu za BBC dr. Graham Rena, voditelj ove studije.
"Sada imamo zadatak da saznamo da li ova otkrića mogu biti korisna za ljudsko zdravlje", dodao je dr. Graham.
(Sarajevo-x.com)
Komentari
| Unesite komentar |
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Sarajevo-x.com. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Sarajevo-x.com zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Sarajevo-x.com nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.



