Zdravlje

Tinejdžeri koji ne preskaču doručak su mršaviji

Najnovije istraživanje u SAD-u pokazalo je da djeca koja redovno doručkuju ne debljaju se kao djeca koja presakaču doručak. Djeca koja doručkuju neće kasnije imati problema s debljinom, koja je u SAD-u jedan od velikih problema, pokazalo je istraživanje.
"Ovo istraživanje podupire sve dosadašnje tvrdnje i istraživanja koja su pokazala da djeca koja preskaču doručak često se više debljaju od djece koja redovno doručkuju i također bi mogli imati problema sa debljinom", izjavio je doktor Mark Pereira sa Univerziteta u Minessoti, čiji tim je proveo ovo istraživanje.

Broj tinejdžera koji imaju problem sa gojaznošću u SAD-u se utrostručiio u posljednjih 20 godina. 16 posto tinejdžera i 10 posto tinejdžerki je gojazno.

Tinejdžeri koji svoj dan započinju s doručkom manje će uzimati kalorija i ugljikohidrata tokom dana nego od onih koji preskoče dorukčak, zaključak je istraživanja.
(Sarajevo-x.com)
 

Komentari
Unesite komentar
Nadimak*:

E-mail:

Upišite komentar*:

 
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Sarajevo-x.com. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Sarajevo-x.com zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Sarajevo-x.com nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Trenutno nema komentara na ovaj članak. Budite prvi koji će komentarisati ovaj članak!
Marketing
Anketa

Jeste li ikada putovali avionom?

Da.
Ne.