Zdravlje
Kafa umanjuje šanse da zatrudnite
Konzumiranje više od četiri šoljice kafe dnevno može kod žena značajno umanjiti šanse da ostanu trudne, pokazala je nova studija.

Studija je obuhvatila više od 8.000 žena koje su liječene između 1983. i 1995. godine u Holandiji. Analiziran je njihov dotadašnji način života i utvrđeno da su one žene koje su pile četiri šoljice kafe dnevno imale 26% manje šansi da zatrudne prirodnim putem.
Za one koje su pušile više od jedne cigarete dnevno utvrđeno je da imaju 44% manje šansi za trudnoćom. Ženama koje su pile alkohol više od tri puta sedmično, kao i onima koje su imale višak kilograma šanse za prirodnom trudnoćom bile su od 26 do 29% manje nego kod onih koje nisu živjele na ovakav način.
Doktor Ame Lintsen sa Radboud univerziteta u Holandiji vodila je ovo istraživanje i izjavila da je dokazano kako "žene mogu uticati na svoju prirodnu plodnost odabirom zdravog života."
Ukupno je analizirano 8.669 žena koje su medicinski tretirane zbog problema neplodnosti.
Prethodna studija o muškoj neplodnosti pokazala je da kafa može povećati 'mobilnost sperme' što na drugoj strani povećava šanse da žena zatrudni.
(Sarajevo-x.com)
Komentari
| Unesite komentar |
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Sarajevo-x.com. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Sarajevo-x.com zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Sarajevo-x.com nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

