Politika
"Naša stranka" prezentirala politički program američkom ambasadoru
Rukovodstvo političke partije "Naše stranka" održalo je sastranak s ambasadorom Sjedinjenih Američkih Država u BiH Charlesom Englishem, a tom prilikom su mu prezentirali politički program i statut te stranke.

Rukovodstvo je na tom sastanku naglasilo da je "Naša stranka" stranka tri konstitutivna naroda, nacionalnih manjina i građana, kao i to da ta stranka prihvata postojeće teritorijalno, dejtonsko uređenje BiH.
"Istakli su i to da će "Naša stranka" uvesti u politički i javni diskurs probleme poput ekonomskog razvoja, zaštite okoliša, visoke stope nezaposlenosti i nedostatak konkurentnosti BiH na svjetskom tržištu i predložiti rješenja za te životno važne probleme", navodi se.
(FENA)
Komentari
| Unesite komentar |
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Sarajevo-x.com. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Sarajevo-x.com zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Sarajevo-x.com nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Program ove stranke je da maznu koji glas od bosnjaka pricom o zajednickom zivotu, multietnicnosti, stetnosti nacionalizma itd da bi se bosnjaci pripremili za novi genocid. Amerikanci ce biti zadovoljni sa programom.
Hal-Wa
17.07.2008. u 15:48
17.07.2008. u 15:48
Drogba, nisi u pravu. Iskreno, draži mi je Bojan Bajić od bilo kojeg bošnjačkog političara... A čovjek je iskren i iskreno govori..
Zašto bi stranka "mažnjavala" glasove bošnjaka i od koga bi ih to "mažnjavala"? Pročitaj ponovo imena čelnika!
Priča o zajedničkom životu ovde ,nikad nije bila priča, nego fakat.I danas ljudi ovde zajedno žive ,a oni kojima to smeta ionako nisu ni naučili živjeti sa ljudima, već sami sa sobom u svojim automobilima i svom skučenom umu.
Priča o zajedničkom životu ovde ,nikad nije bila priča, nego fakat.I danas ljudi ovde zajedno žive ,a oni kojima to smeta ionako nisu ni naučili živjeti sa ljudima, već sami sa sobom u svojim automobilima i svom skučenom umu.
Puno rece ovaj iznad mene...a u stvari supljira...Prica o zajednickom zivotu je u redu ali ne sa cetnicima i da nam neko ponovo podmece "cavce pod goluba" i da nas zmija ponovo ugrize iz iste rupe a vec nas je ugrizla 12 puta ili kako neki historicari kazu "samo jedanput i nije nikad ni prestala". U stvari ja bih se mozda i slozio da nece to kradja glasova od bosnjaka nego od Hilminih i Zlajinih komunjara i ostalog smeca koji su sve ali ne i bosnjaci. Trebaju normalni ljudi zivjeti sa normalnim i drug spomenu Bojana Bajica i ova BIH ima pregrst takvih kvalitetnih ljudi, da ne nabrajam a u zadnje vrijeme me impresionira onaj djecko iz UG FRONT i sa njima treba zivjeti ali ne mogu oni voditi racuna o mom nacionalnom, drzavnom , vjerskom pa i gradjanskom interesu kao sto bih ja to povjerio Nedzadu Laticu u ovom siromastvu kvalitetnog politicara dok sam sa vjerski liderima puno zadovoljniji. Ne trebam ja nekoga da mi kaze da ja nisam dva puta ranjavan, da pola moje familije nema, nije bilo genocida...Ako ne budemo ucili iz historije ostace nam etiketea"djetinjasta&qu
ot;naroda...Eh da sam Danac ili Norvezanin, vjeruj mi da ne bih spomenuo nacionalnost jer ne postoji nikakva opasnost da ce nas finci, svicarci...poklati!!Bosnjak sam i neka sam!Ponosan! A poslije svega bio bi kreten kad bih nasjeo na "multikulturalne" bajke koje su samo korak do klanja. Budimo multikulturalni i multietnicni tako sto cu ja biti sto jesam a drugi sto jesu(samo ne cetnici i fasisti).
ot;naroda...Eh da sam Danac ili Norvezanin, vjeruj mi da ne bih spomenuo nacionalnost jer ne postoji nikakva opasnost da ce nas finci, svicarci...poklati!!Bosnjak sam i neka sam!Ponosan! A poslije svega bio bi kreten kad bih nasjeo na "multikulturalne" bajke koje su samo korak do klanja. Budimo multikulturalni i multietnicni tako sto cu ja biti sto jesam a drugi sto jesu(samo ne cetnici i fasisti).
Guvno
17.07.2008. u 18:42
17.07.2008. u 18:42
nekako mislim da ste vi jedini realan izbor...
Balija
18.07.2008. u 08:25
18.07.2008. u 08:25
Kad citam komentare likova poput ovog drogbe, ne da mi se povraca nego mi i stolica omeksa.
drogba care
18.07.2008. u 12:52
18.07.2008. u 12:52
drogba lazljivce mali. de ba dino ne seri. kada je bio rat ti si bio balavac. komunjare koje prezires su ti dale bosnu i hercegovinu u ovim granicama. drogba, rata ti nisi vidio a to da si izgubio nekoga, pricaj pticama na grane.
kako laze malo drgoba. nije za povracanjanja niti za prolijeva - jer fakat frajer je laznjak.
stid je bilo kog muslimana reci da te poznaje.
ti ratnice suplje price.
nisi ti ranjen ,nego bolestan. mrzis lijevo i desno. hajde idi doktoru sinko. a N.Latica kog toliko volis i bastinis povedi sa sobom i on ceka pogodan trebutak da skoci nekome za vrat.
Sjecas li se njegove price o mjesovitim brakovima? O stetnosti istih?
To su ratne price, ti si tada bio mali. al ja cu te poduciti.
Bio Latic do usiju zacopan u moju komsinicu, srpkinju uposlenicu Jugobanke (tadasnje). Kleo se u nju i sve je razjebo zbog nje.
Eh al ona se i nije klela u njega nego ga je cura nogirala.
I otada Latic mrzi srbe.
Mozda i tebi fali malo ljubavi drogba ba. Mrznje u sebi imas na pretek.
Ah da, ti si ranjen dva puta...hahaha. Malo falilo da povjerujem.
Nisu nam mrske komunjare dale Dejton, Federaciju, Kantone i Sprsku.
Nisu nam mrske komunjare dale Srebrenicu
Nisu nam mrske komunjare dale lopove i probisvijete, penzionere sto rove po kantama, nisu mrske komunjare dale sebi platu od 5hiljada i kusur, nisu mrske komunjare u koaliciji sa isto tako mrskim srbima, hrvatima...(tebi mrskim, drogba sine)
nisu komunjare od sarajeva napravile vukojebinu, nisu komunjare pocele rat, nisu komunjare klale, ne sudi se komunjarama u Hagu, nisu vize za bosance zahvaljujuc komunjarama, nije ohr dosao zbog komunjara..itd itd itd...
ok ti to ne znas drogba, mlad si i lazljiv
al pitaj LAtica. Ne zna ni on doduse, lazljiv je isto tako...
Al barem cete se sloziti.
Ranjenice, ratnice, heroju Sarajeva
kako laze malo drgoba. nije za povracanjanja niti za prolijeva - jer fakat frajer je laznjak.
stid je bilo kog muslimana reci da te poznaje.
ti ratnice suplje price.
nisi ti ranjen ,nego bolestan. mrzis lijevo i desno. hajde idi doktoru sinko. a N.Latica kog toliko volis i bastinis povedi sa sobom i on ceka pogodan trebutak da skoci nekome za vrat.
Sjecas li se njegove price o mjesovitim brakovima? O stetnosti istih?
To su ratne price, ti si tada bio mali. al ja cu te poduciti.
Bio Latic do usiju zacopan u moju komsinicu, srpkinju uposlenicu Jugobanke (tadasnje). Kleo se u nju i sve je razjebo zbog nje.
Eh al ona se i nije klela u njega nego ga je cura nogirala.
I otada Latic mrzi srbe.
Mozda i tebi fali malo ljubavi drogba ba. Mrznje u sebi imas na pretek.
Ah da, ti si ranjen dva puta...hahaha. Malo falilo da povjerujem.
Nisu nam mrske komunjare dale Dejton, Federaciju, Kantone i Sprsku.
Nisu nam mrske komunjare dale Srebrenicu
Nisu nam mrske komunjare dale lopove i probisvijete, penzionere sto rove po kantama, nisu mrske komunjare dale sebi platu od 5hiljada i kusur, nisu mrske komunjare u koaliciji sa isto tako mrskim srbima, hrvatima...(tebi mrskim, drogba sine)
nisu komunjare od sarajeva napravile vukojebinu, nisu komunjare pocele rat, nisu komunjare klale, ne sudi se komunjarama u Hagu, nisu vize za bosance zahvaljujuc komunjarama, nije ohr dosao zbog komunjara..itd itd itd...
ok ti to ne znas drogba, mlad si i lazljiv
al pitaj LAtica. Ne zna ni on doduse, lazljiv je isto tako...
Al barem cete se sloziti.
Ranjenice, ratnice, heroju Sarajeva
Eto, "zna" crvendac sve o meni, Laticu...zna i ono sto mi ne znamo o sebi, "zna" o svemu...bez skole a pametan...Naravno da mrzim cetnike i komunjare(zar treba pojasnjavat) ali ovog lika ne mogu da mrzim samo ga sazaljevam jer njegov profil zadovoljava uvjete za stalnim prebivanjem u Jagomiru. Ali eto zivimo u takvim vremenima da lik sa takvim profilom komentira jednog intelektualca tipa Latica. Takve osobe zahtjevaju intezivno lijecenje i ne postoji nacin da mu se uspjesno objasne stvari iz realnog svijeta.
qila
18.07.2008. u 15:39
18.07.2008. u 15:39
Reko bi covjek da ste obojica pametni a ustvari...Nisi jedini koji je izgubio pola familije,nisi jedini koji mrzi cetnike...A kad malo bolje pogledas ja cu biti kreten i glasati za njih a ti ces biti josh veci kreten glasanjem za SDA, koji vec dosta godina "zajedno" kradu nase pare u paru sa SNSD-om, SDP-om, HDZ-om, i ostalim strankama...Koji su donjeli stanje u drzavi onako kakvo jeste...
za drogbu
18.07.2008. u 17:58
18.07.2008. u 17:58
Drogba, ti uopce ne mrzis cetnike nego mrzis komunjare kako ih ti nazivas, a to su svi oni Muslimani Bosnjaci koji se ne slazu sa tvojim misljenjem. Kada citam tvoje postove jasno je da si prema cetnicima ie ustasama indiferentan, spominjes ih tek reda radi, onako usput kao argument u svadjama sa onima koje nazivas komunjarama. Kako mozes mrziti vise svoje sunarodnike u koje se zaklinjes od cetnika i ustasa. Stvarno mi nisi jasan... jer podrzavas SDA SBiH i vuces neki infantilni nacionalizam i sovinizam i to preko tastature (garant si u realnom svijetu pravi miš i ne smijes pisnuti). Kakve su ti to Hilmini komunjare... objasni mi? Prvi put cujem za Hilmine komunjare izuzev ako ne mislis na Hilmu Selimovica, vlasnika Pivare koji je kapitalista i garant nije komunista. Za tebe su Bosnjaci koji ne misle kao ti smece, sram te bilo. Eto ja sada kazem vise volim biti i smece nego grijesnik i budala kao ti. Sta ces Bogu reci kada izadjes pred njega?
Ne moze kritikovat komunizam onaj koji zivi na budzetskim jaslama, ali istina je da su SAMO KOMUNISTI UBIJALI od 92-95. To sto su zlatko i zeljko iz iste komunisticke skole potekli za to me zaboli ku..ac Petokraku su na celu nosili isto ko kukanjac i ostala govna, nego nesmiju u politicku domovinu komunizma srbiju pa ovdje pored neukih bosnjackih i hrvatskih politicara i preko FTV ....
za groma ili...
18.07.2008. u 22:54
18.07.2008. u 22:54
O kojim komunistima pricas da su ubijali. Valjda je SDS, koji je izrazito antikomunisticka stranka, ovo radio. Ti grome znaci vise volis SDS od komunista Bosnjaka. Sram te bilo, ti si izdajnik i prikriveni sds-ovac. Srbija domovina komunizma ... ti si totalno nepismen. Idiote. Srbija nije nikada bila domovina komunizma. Procitaj malo historije, informisi se... ti neznalico jedna. Za komunizma su Karadzic i Krajisnik bili u zatvoru. I nemoj da mi rehabilitiras SDS, VRS i ostalo sa nekakvim bezveznarijama o komunizmu. Zna se dobro ko je pucao po Sarajevu.
Ovaj drogba sa bi će se sam pojesti od nekakve muke.Misli da je dovoljnjo biti sa bi..pa da možeš soliti pamet sve i svakom.Ja sam sa one sunčane strane SA(vra), pa mi sa ove prisojne strane svijet izgleda skroz drukčije.
A zar se bi..ne zove u stvari Latinluk?
A zar se bi..ne zove u stvari Latinluk?
Sve do jednog koji su rukovodili ubijanjem 91-95 u bivsoj jugi bili su komunisti, sa partijskom knjizicom i petokrakom.
Za onoga koj...
19.07.2008. u 12:39
19.07.2008. u 12:39
Opet si pobrkao racune, jer nemas pojma ni o cemu a kamoli o historiji. Prvo kada smo kod komunista. Pola miliona Bosanaca i Hercegovaca su bili članovi Partije (po statistici njih 40% se izjasnilo da su Muslimani po nacionalnosti 1989.). Dalje komunisti su bili i Sefer Halilovic i Rasim Delic i Dudakovic i Alagic kompletan vrh Armije BiH, kao i ubjedljivo najveci dio SDA i SBiH. Pa i Tihic je bio komunisticki funkcioner. Najveci sadasnji muslimani su bili najveci tadasnji komunisti. Hoces jos malo da nabrajam. Sto se tice petokrake, u jesen 1991 godine JNA je zvanicno skinula petokraku sa kapa (zamijenila ga je sa nekim nedefinisanim simbolom u tri boje - pogledaj snimke sa Kukanjcem pa ce ti biti jasnije kako taj simbol izgleda, a nije ni nalik na petokraku). Samo me zanima gdje si ti historiju ucio. Pitaj koliko je hodza radilo za SDB... i tako dalje. Uzmi koju knjigu procitaj prije nego sto pocnes raspravljati. Tacno je da su i Tudjman i Milosevic i Kucan bili komunisti i to izrazito visoko pozicionirani, ali to nisu bili patrijarh Pavle, i mnogi koljaci na nižem nivou.
mum
19.07.2008. u 12:59
19.07.2008. u 12:59
Slažem se sa Drogbom sa Bistrika... nije moguće praviti građansku državu na pola njene terotorije, a na drugo pola vlada SDS, SNSD ultranacionalistički fašisti... ne možemo mi na njihovo ridanje reći: multikulturalnost, mir, tolerancije, ljubav etc. Ustvari... to smo govorili prije 1992... čak je bilo kretena koji su govorili da neće biti rata jer, zaboga, bratstvo i jedinstvo... nemoj matereti... nek se naša stranka pojavi za 10 godina pa možda
"Tacno je da su i Tudjman i Milosevic i Kucan bili komunisti i to izrazito visoko pozicionirani...." i oni su naredili klanje dakle KOMUNISTI su naredili klanje, a nije mi jasno sto se ti oko toga nerviras, pa nisi valjda i ti izaso iz titove skole genocida u kumrovcu
Za miseve
19.07.2008. u 18:16
19.07.2008. u 18:16
Eto vidite kakvi ste vi iz SDA SBiH skuta, garant u ovom sistemu kakvu malu paru dobili ne radeći ništa, supljirate po bastama i slicno. Vas antikomunizam je ustvari posljedica straha da mozete izgubiti te male privilegije. Pa vi vladate vec 18 godina i jeste li rijesili problem RS, kantona u federaciji i slicno, ma niste naravno. Nego hajte vi malo u sjenu i sutite malo. Pravi ste misevi. Koja genocidna skola iz Kumrovca? cuj komunisticki genocid izveden nad srbima, bosnjacima, hrvatima, crnogorcima... ma nastavite takve gluposti pricati, ovaj narod ce vas sve vise smatrati cirkusom kao sto i jeste. Ja nisam komunista (ali nisam ni antikomunista), jesam ljevicar i ponosan sam na to. I Tudjman i Slobo i Kucan su izdali komunizam i titoizam sto su i javno rekli kao uostalom i oni milioni clanova Partije. Ali nemam vremena da se vise raspravljam sa pohlepnicima koji zele da nista ne rade, a da izigravaju sminku u strosmajerovoj. Kada bi na ljevici bilo pameti i kada bi se ustanovila ideja narodne fronte od NS - SDP i SDU i niza drugih ljevicarskih organizacija i da vas pometemo jednom za svagda daj Boze.
lol
19.07.2008. u 18:42
19.07.2008. u 18:42
ah, da... stara dobra vremena alijanse za promjene :P
Onda je očito da je Naša stranka ona prava,nisu ljudi ni u kakvoj koaliciji,ali su za promjene .Kako vam se više nisu smučili svi ovi koje gledamo godinama(jadna naša djeca, od kako se rodiše gledaju iste likove)a koristi od njih imaju samo oni sami.Ovi u Našoj stranci i nisu po profesiji političari,već afirmisani u svojim profesijama,uglavnom i nisu bili po partijama,znači nisu na prodaju.Šta im se to u prošlosti može zamjeriti? Možda neki ne mogu progutati Oskara-po starom sarajevskom običaju čaršija ne trpi uspješne i samostalne.
a
21.07.2008. u 10:58
21.07.2008. u 10:58
tesko onome ko trazi zadovoljstvo Amerikanaca.
pa to je zaista bijedno.
pa to je zaista bijedno.

