Tvrde naučnici
Organska hrana nije bolja za vas
Organska hrana ipak nije bogatija vitaminima za razliku od hrane koja se uzgaja uz korištenje pesticida i vještačkih hemikalija, otkrili su naučnici sa Univerziteta u Kopenhagenu.

Potrošači za organske proizvode moraju izdvojiti mnogo više novca, ali istraživači sada tvrde da budući da ne posjeduju više hranjivih tvari, kupovina organskih proizvoda predstavlja "lifestyle izbor".
"Hemikalije koje se danas koriste za zaštitu usjeva od korova, štetočina i raznih oboljenja detaljno se testiraju i strogo su regulirane. Kada dospiju u tlo, hranjivi minerali iz prirodnih ili vještačkih đubriva imaju identične hemijske strukture", navodi se u saopćenju danskih naučnika.
"Organska hrana je za trećinu skuplja od hemijski uzgojenih namirnica, te je njihovo korištenje zapravo stvar lifestyle izbora za one koji to mogu sebi priuštiti", objasnila je voditeljica studije.
Iako je ovo prva studija koja je uporedila sadržaj vitamina u organskoj hrani i hemijski uzgojenom voću i povrću, naučnici nisu proučavali zdravstvene rizike od korištenja hemikalija.
(Sarajevo-x.com)
NAPOMENA: Ovaj članak nije moguće komentarisati.
Najnoviji članci iz Hrana i piće
Najčitanije danas
Forum - Lifestyle
