Hrana i piće |Objavljeno 03.06.2008. u 19:04
Hrana i piće

Brokula jača kosti

Prema najnovijim naučnim otkrićima, namirnice bogate vitaminom K - zeleno lisnato povrće poput špinata i brokule, kao i žitarice i biljna ulja, pomažu u jačanju kostiju, naročito kod žena odmah nakon menopauze.
Prema studiji Univerziteta u Aberdeenu (Škotska), u kojem su učestvovale žene od 49 do 54 godine, veće količine vitamina K u organizmu su u direktnoj vezi sa stvaranjem većih količina minerala u kostima.

Studija još jednog škotskog univerziteta u Dundeeju pokazala je kako su žene koje su u organizam redovno unosile vitamin K, D i kalcij osjetile značajna poboljšanja kada su njihove kosti u pitanju.

Istraživački timovi smatraju kako su ove prednosti potencijalno ostvarive redovnim konzumiranjem namirnica bogatih vitaminom K, radije nego uzimanjem vitaminskih dodataka prehrani, piše Daily Mail.
(Sarajevo-x.com)

Komentari na članak
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Sarajevo-x.com. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Sarajevo-x.com zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Sarajevo-x.com nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Unesite komentar
Nadimak*:

E-mail:

Upišite komentar*:
(Preostalo 1000 od 1000 karaktera)