Hrana i piće |Objavljeno 02.03.2010. u 14:00
Zatražena istraga
Naučnici u voćnim sokovima pronašli kancerogenu tvar
Voćni sokovi koje piju milioni djece širom svoketa mogli bi sadržavati štetnu tvar koja uzrokuje rak, upozorili su naučnici sa Univerziteta u Kopengahenu.

Boca voćnog soka sadrži 2,5 puta više antimona nego što prema standardima EU pitka voda smije sadržavati.
Pronađeno je pak i to da sokovi nekih proizvođača imaju čak deset puta veću razinu antimonija nego što je dozvoljeno. Naučnici smaraju kako ta štetna tvar dospijeva u sokove preko plastičnih boca u kojima se puni.
U prethodnim istraživanjima tragovi ove štetne hemikalije pronađeni su i u bocama sa mineralnom vodom.
Naučnici su zbog ovog otkrića izrazili veliku zabrinutost s obzirom da su ugroženi životi nekoliko miliona djece te su zatražili da se odmah otvori istraga.
Prijašnja istraživanja su pokazala da antimon može izazvati rak, te probleme sa srcem i plućima.
Naučnici nisu navodili imena brendova u čijim sokovima je pronađena ova hemikalija, ali su istakli da su nedopuštene količine antimonija pronađene u 16 najpopularnijih sokova od jagode, crne ribizle i drugih voćnih sokova koje konzumiraju djeca.
Ovaj izvještaj je objavljen u Magazinu "Environmental Monitoring“, a naučnici su istakli kako su potrebna dodatna istraživanja da bi se ispitalo da li je antimon prisutan tokom proizvodnog procesa, prenio je Daily Mail.
(Sarajevo-x.com)
Komentari na članak
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Sarajevo-x.com. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Sarajevo-x.com zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Sarajevo-x.com nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
| Unesite komentar |
Najnovije iz Hrana i piće
Najčitanije iz Hrana i piće
Forum - Lifestyle
Facebook preporuke

