Hrana i piće |Objavljeno 07.03.2010. u 13:15
Istraživanje

Žene koje piju vino se manje debljaju

Žene koje piju vino u normalnim količinama imaju manji rizik od debljanja, objavili su američki naučnici nakon provedene studije.
Nakon istraživanja koje je trajalo 13 godina i u kojem je učestvovalo preko 19.000 žena naučnici su objavili podatke koji sugerišu da se žene ne debljaju od vina, što je proturječno brojnim dijetama koje tvrde da konzumiranje alhohola dovodi do debljanja.

Kalorije iz alkohola tijelo može koristiti na drugačiji način i u drugačijem obliku, kazali su liječnici.

Smatra se da se alkohol razgrađuje u jetri koristeći različite metaboličke puteve kako bi se stvorila toplina, a ne mast.

Naučnica Lu Wang iz Bostona radila je studiju u kojoj je učestvovalo 19.220 zdravih žena, a blizu 38 posto njih su bile žene koje nikada ne piju.

Nakon 13 godina provođenja studije naučnici su obznanili podatke u kojima se navodi kako su na težini više dobile žene koje nisu nikako konzumirale alkohol.

Naime, ispostavilo se da su se žene koje su umjereno pile crveno vino najmanje udebljale tokom 13-godišnjeg perioda istraživanja.

Istraživanje je objavljeno u žurnalu "Interlnal Medicine“, no naučnici su istakli kako ipak ne mogu potvrditi da postoji jasna veza između konzumacije alkohola i debljanja.
(Sarajevo-x.com)

Komentari na članak
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Sarajevo-x.com. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Sarajevo-x.com zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Sarajevo-x.com nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Unesite komentar
Nadimak*:

E-mail:

Upišite komentar*:
(Preostalo 1000 od 1000 karaktera)