Zdravlje
Vitamini C i E ne sprečavaju srčani udar
Vitamini C i E kao dodaci prehrani ne smanjuju rizik obolijevanja od kardiovaskularnih bolesti, među kojima su srčani i moždani udar. Rezultati su to osmogodišnjeg istraživanja američkih znanstvenika u kojem je sudjelovao 14.641 liječnik prosječne životne dobi od 64 godine.

No studija kojom se željelo ustvrditi učinak redovitog konzumiranja vitamina C i E u prevenciji srčanih bolesti, pokazala je da kod liječnika koji su uzimali vitamine, nije bilo nikakve značajnije razlike u zdravstvenom stanju od skupine liječnika koji su uzimali placebo pripravke.
Neovisno o rezultatima studije, prema preporukama liječnika, ljudi bi i dalje trebali zadržati zdrave prehrambene navike, redovito vježbati i kontrolirati rizične faktore poput visokog kolesterola i viskog krvnog tlaka. Naime, sve navedeno pridonosi smanjenju rizika od kardiovaskularnih bolesti.
(FENA)
|
|
Komentari
| Unesite komentar |
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Sarajevo-x.com. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Sarajevo-x.com zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Sarajevo-x.com nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

